Uitzwaaifeestje

2 juni 2016 - Breda, Nederland

UITZWAAIFEESTJE

Lieve familie, vrienden en vriendinnen,

Over een maand zijn we op weg naar Zuid-Amerika. Voor ons dus reden om al vast stil te staan bij ons vertrek: Graag willen we jullie allemaal nog even gedag zeggen. En dat doen we in de vorm van een uitzwaaifeestje.

Wanneer: Zaterdagmiddag 25 juni

Tijd: Van 13.00 tot 17.00 uur.

Waar: Blauwe Keiweg 2 Breda.

Laat even weten of je wel of niet komt. Da’s gemakkelijk voor de organisatie.

Geheel in de stijl van de midzomermiddagdinch van de afgelopen jaren (zoals sommigen van jullie die hebben meegemaakt) willen we je vragen om  -  als je komt  -  een lunchhapje mee te nemen. En dan precies zoveel als je zelf op kan. Niet meer, niet minder. Dan zetten we dat op een gemeenschappelijke tafel en kan iedereen genieten van elkaars culinaire kwaliteiten. En dan hebben we ook precies genoeg. Wij zorgen wel voor de drank en het toetje.

Als ons kadootje aan jullie hebben we zangeres Gemma Driessen bereid gevonden om een miniconcertje te geven. Daar prijzen we ons heel gelukkig mee.

Voor degenen die het leuk vinden om onze reisavonturen te volgen: We hebben een blog aangemaakt waarop we onze laatste reisnieuwtjes met jullie kunnen delen. zefdorine.reislogger.nl . Hij is al in de lucht. Je kunt er zelf af en toe op kijken, maar je kunt je er ook op aanmelden. Dan krijg je automatisch een email-bericht als we een update hebben geplaatst.

Allen gegroet, en we kijken uit naar het genoegen van je aanwezigheid op 25 juni.

Zef en Dorine

1. Jo:
    2 juni 2016
    zoals reeds aangegeven, wij komen graag en nemen iets voord e lunch mee, ciao, JoCo
  2. Pauly Grotens:
    13 juni 2016
    Helaas...we zijn op reis in Portugal. Graag nog wel even jullie bankrekeningnummer doorgeven ivm de giften!!!
    Dikke kus van je (schoon) zus!
  3. Chantal Wassenaar:
    24 juni 2016
    Lieve Zef en Dorine, wij wensen jullie een ontzettende mooie reis toe. Geniet van begin tot eind!!
    Lieve groet,
    Chantal, Eelco, Tibbe, Amélie en Olivia
  4. Cissy en Ben de Groot:
    25 juni 2016
    Hoi Dorine en Zef, Wij wensen jullie een veilige en bijzonder mooie reis toe !
    Warme groet Cissy en Ben