Uitnodiging

17 januari 2017 - Pipa, Brazilië

Lieve allemaal,

Nu is het voor een keer mijn beurt en neem ik de pen van Zef over.

Zoals de meesten van jullie inmiddels weten, zullen we 29 januari weer voet op Nederlandse bodem zetten. De korte broek, zomerjurk en luchtige slippers moeten we vervangen door dikke truien, lange broeken en winterjas. Het zal wel even wennen worden!

Zeven maanden waren we fysiek uit jullie beeld, en jullie uit het onze. Maar daar waar het thuisfront de gelegenheid had om onze sporen te volgen en virtueel met ons mee te reizen, zijn we ook benieuwd naar jullie wederwaardigheden van de afgelopen tijd.

Wij voelen de behoefte om “bij- en na te praten” met al onze blog-volgers. Natuurlijk op de eerste plaats met onze kinderen en kleinkinderen, familieleden en vrienden. Maar wat ons betreft daarnaast ook met iedereen  -  bekend of (nog) onbekend  -  die ons blog heeft gevolgd. Wij zouden het leuk vinden om juist ook met jullie kennis te maken. Omdat wij denken dat we met jullie toch iets gemeenschappelijks hebben gedeeld.

En wij zouden wij niet zijn als we daar niet meteen de gelegenheid voor creëren. In een van de vorige postings hebben we de datum van zondag 5 februari al aanbevolen om alvast veilig te stellen.

Voel je van harte uitgenodigd voor deze dag.

De deur van de Blauwe Keiweg nr 2 Breda staat dan open vanaf half 11 tot 18.00 uur. Wij zouden het leuk vinden als je ergens op die dag even binnen komt vallen en Zef en ik kijken erg uit naar je komst.

Hopelijk tot snel ziens.

Dorine

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Daphne Van Straaten:
    17 januari 2017
    Je schrijft net zo vlot als Zef!
  2. Hans:
    17 januari 2017
    Ontmoetingsdag 5-2 staat in agenda.
    Op jullie thuiskomstdag 29-1 zijn jullie welkom bij ons aan het diner.
    Als je wilt, stuur me een lijstje met de eerste boodschappen. Dan zorg ik, dat alles klaar staat.
    Planten water gegeven, niet teveel.
    Kippen gevoerd. Eieren ingepikt.
    Fijne resteren ZA-tijd. X
  3. Hans:
    17 januari 2017
    Wij ontvangen jullie met stromende regen op zondag (en maandag) en middagtemperatuur van 10 gr C.
    Helaas, ik heb geen beter vooruitzicht.
    Maar het welkom thuis is warm.
  4. Petra:
    17 januari 2017
    Al eerder had ik aangegeven dat wij tot onze spijt niet aanwezig zullen zijn ivm vakantie. Maar we zullen elkaar spoedig weer zien in ieder geval tijdens het spetterend optreden in het Koetshuis van de band. De mogelijkheid is in begin april Zef, we zien er naar uit!
    Een heel goede terugreis en geniet nog van de laatste dagen aldaar! Lieve groet van Jaap en Petra
    Daar
  5. Jo&Conny:
    18 januari 2017
    Lieve Dorine en beste Zef, de datum staat genoteerd. Hartelijke groet, JoCo
  6. Marja:
    27 januari 2017
    Dorine n Zef
    Nog een paar dagen en jullie zijn weer op Nederlandse bodem.
    Alvast een welkom thuis
    Bedankt voor jullie uitnodiging. Deze laat ik voorbij gaan.
    Dorine we komen elkaar vast wel een keer tegen.
    Goede terugreis Marja