Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

13 december 2018 - Breda, Nederland

Beste lezers en lezeressen,

Hartelijk welkom op onze Reislogger. Na bijna twee jaar radiostilte gaan we met deze website weer opnieuw in de lucht om iedereen op de hoogte te houden van ons wel en wee op reis. En dat "wel en wee" dient een beetje ruim te worden opgevat. Ik  -  Zef  -  heb nu eenmaal de neiging om alles wat ik om me heen zie gebeuren, van commentaar te voorzien, Of er mijn eigen filosofieën op los te laten. Zie het maar als een Reislogger Plus.

Kom snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen, foto’s en indrukken. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst! Iedereen die daar al op stond toen we in Zuid-Amerika rond reisden, staat er automatisch nog steeds op. In dat geval hoef je dus niet opnieuw aan de bel te trekken.

Hartelijke groetjes,

Zef & Dorine

1. Herman Schoute:
    13 december 2018
    Hééél leuk! Mooie bespiegelingen toegewenst en vooral veel plezier.
  2. AnnA:
    13 december 2018
    Ik verheug me nu al op jullie blog!
    Heel veel reisplezier en toi toi toi!
  3. Hans:
    13 december 2018
    Astrid en ik wensen jullie toe, dat 2019 een jaar wordt vol verrassingen. Eerst de verkoop van huis Venlo tegen een mooie prijs, nog voordat je uitgezwoegd bent om het op zijn Paasbest te presenteren. En als die merrie achter de rug is, mag er een mooie reis volgen met nieuwe indrukken en verrassende impressies. En Zef, speciaal voor jou de wens: minder zout en minder suiker. Niet een beetje maar driekwart!!
    Beiden alle goeds gewenst en behouden terugkeer in Breda.
  4. Paula:
    14 december 2018
    Wat een heerlijk vooruitzicht. Geniet er samen met volle teugen van.
    Groetjes,
    Paula
  5. Marja:
    19 december 2018
    Kom vooral naar Buenos Aires.....in februari heb ik een slaapkamer “ over “ in een hele leuke casa in San Telmo....