Don't wait too long

28 juni 2016 - Breda, Nederland

De laatste loodjes duren inderdaad erg lang. De rugzakken zijn gepakt, de tickets geboekt, en nou willen we onderhand wel eens los. Het mag nu wel snel 3 juli worden. Nou ja, dat is dus aanstaande zondag.

Het uitzwaaifeestje afgelopen zaterdagmiddag vonden we hartverwarmend. We kregen veel leuke en lieve reacties van onze vrienden, vriendinnen en familie, en veel meeleven. Dat deed ons goed. Zo gaan we gesterkt op reis.En natuurlijk een speciaal woord van dank aan Gemma die de middag met haar songs een melancholieke touch gaf.

En ja, natuurlijk gaan wij ook iedereen missen. Dat is de keerzijde van het avontuur. Gelukkig is er tegenwoordig email, skype en de mogelijkheid om een blog te maken zoals deze. Dat scheelt.

Van het uitzwaaifeestje hebben we een video gemaakt. "Don't wait too long", een toepasselijke titel. Een leuke herinnering voor degenen die aanwezig waren, en een aardige sfeerimpressie voor degenen die niet aanwezig konden zijn. Een lieve groet voor jullie allemaal. We'll meet again!

Liefs voor allen.

Zef en Dorine

1. Hans:
    29 juni 2016
    Leven onder één dak brengt mee, dat een tijdelijk maar langdurig afscheid voelt als een gebroken ledemaat. Het moet nog beginnen, maar blij word ik er niet van. Maar allen gunnen wij jullie een jaar vol vreugde, herkenning, verrassende ontmoetingen en ervaringen. Wij hopen op een ongeschonden terugkeer. Alle goeds gewenst.
  2. 2 juli 2016
    Dorine & Zef,